נסראללה מגיב: "אני בריא, אל תקשיבו לשמועות"

    אברהם זילבר 1 Comment on נסראללה מגיב: "אני בריא, אל תקשיבו לשמועות"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתגובה לשמועות על מצבו ואף על מותו מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נשא נאום היום בלבנון, והזים את הדיווחים לגביו. "אל תקשיבו לכל השמועות על מצבי הבריאותי, איני נוטל אף תרופה"

    "השמועות על מצבי הבריאותי הן חלק מלוחמה פסיכולוגית. מאז "הנכבה" נולד באזור גורם תוקפני ושמו ישראל, אשר לא מפסיק לתקוף את עמי האזור. עלינו להבין כי אנו ניצבים כיום בפני נכבה חדשה ומסוכנת יותר באזור כולו, שהיא המזימה הציונית המשרתת אינטרסים אמריקניים", אמר נסראללה.

    "המערכה בהרי קלמון היא ניצחון צבאי דחה נסראללה את הדיווחים השונים. גדול לחיזבאללה. השבנו את השליטה על 300 קילומטרים מהשטח שהיה בידי החמושים, והצלחנו להשיב את הביטחון למרבית העיירות הסוריות והלבנוניות לאורך הגבול. אנו מנהלים קרבות מגבעה לגבעה, מוואדי לוואדי, ומנחילים תבוסה לקבוצות החמושות. בניגוד לדיווחי הקבוצות החמושות, ישנם 13 הרוגים בלבד לחיזבאללה במערכה ברכס קלמון", דחה נסראללה את הדיווחים השונים.

    נסראללה התייחס גם להפיכה בתימן ואמר כי "אנו מגנים שוב את ההתקפה הסעודית-אמריקאית על תימן, בשעה שהעולם כולו שותק. הסעודים לא ישיגו את  כולם רואים כעת שאיראן היא ידידתו של העם בתימן, בעוד הקואליציה בהובלת סעודיה היא אויב נתעב".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      וזה שהוא אומר שהוא בריא זהו חלק מלוחמה פסיכולוגית שלו נגד ישראל….